Avezados Avezados

2005 JanuaryFebruaryMarchAprilMayJuneJulyAugustSeptemberOctoberNovemberDecember

Thursday 16 de October de 2008
Btt.-Ruta del ferro i del carbó fins a Olot. Oct´08

Oct.08, Sortint de Ripoll fins a Sant Joan de les Abadesses, després cap a Ogassa i cap Olot, l'anada per pistes i tornada per asfalt. Total 76km. Via verda del ripollès o ruta del ferro i del carbó i continuació pel carrilet fins a Olot, que no existeix com a tal sino t'has de buscar la ruta(c

Sunday 31 de August de 2008
ANETO i Serra de Chía (agost´08)

Ascensió a l'Aneto des de Renclusa, com estem a l'agost i no queda neu l'accés a la glacera es fa a través de blocs i va fer molt pesada l'ascensió, però el tram final realment té el seu encant. Al dia següent excursió per la serra de Chía des del port de Sahún, una zona privilegiada en

Wednesday 27 de August de 2008
Tour del Mont Blanc

Agost'08. Onze dies de trekking, sortint de Les Houches i passant per Miage, Les Contamines, Mottets, Vielle, Bonatti, Fouly, Relais d'Arpette, Trient y La Flegere. Alguns del colls importants que hem passat i llocs emblamàtics han sigut: Voza, Tricot, Bellevue, glacera Bionassay, col de la Seign

Saturday 26 de July de 2008
Sierra Nevada

Juliol '08. Hem passat 5 dies per Granada , dels quals 3 fent ruta i excursions per la serra. Al final han estat 9 cims assolits fent nit als refugis Postero Alto (guardat) i la Caldera (lliure). Cal destacar Cerro Pelado, Puntal de Juntillas, Veleta, Mulhacén, Cerro de los machos i Puntal de la C

Wednesday 16 de July de 2008
BTT.-de Roses a Cadaqués-Juliol´08

Sortida des deRoses, (el mes aprop de les pistes forestal, quan s'acaben les cases i ja dins del perimetre del parc natural), es pasa primer per cala Montjoi, es puja al cap Norfeu, aqui ens desviem de la cala Jóncols per l'interior del Cap de Creus fins a pujar a un collet d'on disvisem Cadaques.

Monday 14 de July de 2008
intent al Besiberri Sud

Juliol'08. Pujo des del parking de Conangles fins al refugi on paso la nit i l'endemà intento el cim on no puc arribar al coll Avellaners i haig d'abandonar(a uns 30m.del coll, a mitja canal), em trobo un terreny amb molta pendent i les pedres tan descompostes no em deixen agafar-me (no soc capaç

Friday 20 de June de 2008
BTT: Volta a la serra d´Ensija

doncs això, surten 30km però amb uns desnivells de co.....,jo la vaig fer molt tranqui i vaig trigar 5 hores. Sortida des de la Creu de Fumanyà, s'agafa la pista asfaltada cap al Fumanyà (visita al mirador del forat negre) i es gira per asfalt fins al coll del Pradell (rampes del 20%). S'obren

Thursday 12 de June de 2008
BTT.-Saldes-Collell-Gresolet
Tipo de Entrada: ÁLBUM DE FOTOS | 2034 visitas

Gran ruta en btt, sortint del càmping repòs direcció a Saldes i pujada cap al mirador de Gresolet, aquí es pren la pista que voreja el Pedraforca fins el Collell, tombem a la dreta passant els colls de Bassotes i de la Bruma i descendim vertiginosament cap a Gresolet per pujar novament a Saldes

Thursday 5 de June de 2008
BTT:Pels Rasos de Peguera

Ruta bastant dura. Sortida del càmping Font freda(Espinalbet), es puja cap al santuari de Corbera i a partir d'aquí per camins amb molt fang (i gel de la calamarssa del dia anterior) s'arriba al Pla de l'estany, un indret idílic, seguint el GR en baixada-trialera per un bosc xulo s'arriba a l'an

Saturday 24 de May de 2008, 23:49:11
Travesses
Tipo de Entrada: CUADERNO | 1726 visitas

TRAVESSES       SERRA DE TRAMUNTANA GR-221: Dades generals: 140km i aprox. 6000m desnivell +  5 etapes (2 a 6 abril 2012) Etapa 1: Port d'andratx-La Trapa: passant per St.Elm. 3.45h  Etapa 2: La Trapa-Banyalbufar: trams sense senyalitzar al pas d'en Ponsa i p

Saturday 24 de May de 2008, 23:46:47

Tipo de Entrada: CUADERNO | 1613 visitas

Historial de cims     El Montseny:

BTT:l´Esquirol-Tavertet-Rupit-Cantonigrós-l´Esquirol

la ruta num.4 de les del centres btt de la vall de Sau-Collsacabra, molt bones vistes des de la cinglera de la vall. Són aprox. 45km i unes 5hores d'excursió.

BTT: Prats de Lluçanès

maig 2008. Correspon a la ruta nº3 de les del Lluçanès. aprox.35 km per pistes en bon estat. Excrsió de tarda