Avezados Avezados
Archivo de entradas

2005 JanuaryFebruaryMarchAprilMayJuneJulyAugustSeptemberOctoberNovemberDecember

Sunday 18 de October de 2009
Circuit Open Natura - Pineda de Mar (18 octubre 2009)

Tuesday 15 de September de 2009
Astazou oriental (3.071m) - Set´09

Desprès de la ruta de Boí, ens desplacem cap a Pineta on pujarem a la tarda cap a Tucarroya i el dia següent pujem als Astazous.

Tuesday 15 de September de 2009
Comaloformo i Besiberri Sud - Set´09
Tipo de Entrada: ÁLBUM DE FOTOS | 2053 visitas

Una setmana de vacances pels piris dóna per a moltes emocions viscudes. Us ensenyaré una mostra dels moments importants i llocs singulars que vam visitar aquests dies. La ruta va ésser: val de Boí (Comaloformo i Besiberri Sud), Benasc (intent al Pic Alba), Pineta (Astazous) i Sállent (intent a

Thursday 13 de August de 2009
Tuca de Mulleres (3.010m) - agost´09

Sortida des d'Artiga de Lin pujant fins al coth deth hòro on arribo en 2hores bastant tocat, enllaço amb el camí de pujada per la val de Escaleta i finalment arribo al cim (1.600m desnivell que ara em tocarà baixar...). Desprès d'una estona de descans enfilo el camí fins el coth des aranesi i

Thursday 30 de July de 2009
intent al Montroig i Ventolau

No sempre acompanyen les forces per assolir els objectius establerts a priori. Però com que qui no es conforme és perquè no vol jo vaig decidir "conformar-me" amb un passeig pel circ del Ventolau i els estanys de la Gallina passant la nit al refugi lliure. El descobriment de la zona va compensar

Monday 27 de July de 2009
Pica de Carlit i del Canigó

Sortida divendres al vespre, es dorm a l'accés a les Bulloses i dissabte es puja al Carlit (2.921m) amb molta gent al cim. A la tarda busquem un càmping a Vernet les Banys i diumenge pujem fins a Merialles per pujar al Canigó(2.784m) i molta més gent al cim.

Monday 13 de July de 2009
Tuca de Salvaguardia (2.738m)

Quan vaig anar al Perdiguero un muntanyenc de la zona em va recomanar de pujar al Salvaguardia així que aprofitant el bon temps que donàven per diumenge(12 juliol) m'en vaig anar cap a Senarta i l'endemà al Salvaguardia des de l'hospital de Benás pujant per peña Blanca i baixant per la pleta d

Tuesday 7 de July de 2009
BTT: Volta a Boadella

Ruta nº4 del centre BTT Alt Empordà, entretinguda i ben senyalitzada, se surt de Maçanet de Cabrenys direcció St.Llorenç de la Muga i cap a la pressa i Darnius. Total 38km. Juliol'09

Thursday 21 de May de 2009
Penyes Altes Moixeró (2.279m).

Ascensió feta el 21 maig 2009. Deixem el cotxe a la curva que dóna accés a Gréixer (tancat al pas de vehicles) i en 10 min. arribem a la masia. Al segon intent trobem l'inici de la canal de la serp (ens esperen 1.100m desnivell+) que no dóna gens de treba, els primers trams són durets i despr

Wednesday 13 de May de 2009
Sant Jeroni (1.236m)

Des de Collbató (407m.) prenc el camí vell fins a l'ermita de Sant Joan (1.019m) i després baixem per l'escala de Jacob a buscar el camí nou de St. Jeroni i ja no el deixem fins al punt culminant del massís (1.236m). Per baixar desfem el camí fins al camí del pont i baixem decididament fins

Sunday 3 de May de 2009
BTT.-Sant Pau Segúries-Oix (1 maig´09)

Sortida des de Sant Pau i pista direcció el coll de Sitjar, coll Arrencafels i Camp del Pla i descens fins la carretera Beget-Oix. Després de descansar al poble tornem a la carretera fins a trobar la pista direcció el coll de Carreres i l'hostal de la vall del Bac i tornada fins a Sant Pau. En

Thursday 16 de April de 2009
BTT.-Via Verde Ebre i Terra Alta (abril´09)

Ja estic totalment recuperat (veure últim post) aixi que va sent hora de fer alguna activitat i per anar recuperant el to he fet aquesta rutilla des de Xerta fins Arnes-Lledo, en total 74km ben plans. Llàstima d'haver de suportar el vent en contra en l'anada. Per cert molta gent fent la travessa

Monday 2 de February de 2009, 20:20:18
El mes que estaré de baixa.
Tipo de Entrada: ARTICULO | 2 Comentarios | 1691 visitas

Dia 25 gener 2009, baixant pel col dels isards, desprès d'haver fet la canal estreta al Gra de Fajol petit, durant les pràctiques del curs d'alpinisme vaig patir l'accident. No sé quants metres vaig lliscar muntanya avall, però van ser els suficients per espantar-me en comprobar com no tan s

Wednesday 14 de January de 2009
5 muntanyes del Montseny - GENER´09

Desprès de veure algunes imatges en aquesta web i de les intenses nevades de fa una setmana no podia deixar passar l'ocasió per acostar-me al Montseny i de pas visitar alguns cims clàssics de la zona. La ruta escollida seria la pujada des de la font de Passavets i la intenció era fer petita tra

Thursday 20 de November de 2008
BTT.-pujada a Milany

Novembre'08. Sortida des de Vallfogona de Ripollès tot cap amunt, m'esperen 800m desnivell, tot per bones pistes arribo a Milany i d'aqui cap al cim (1.526m)on arribo empenyent la bici una bona estona (l'últim tros es fa per corriols, no aptes per la bici). Bon dia per gaudir de les vistes dels p