Avezados Avezados

2005 JanuaryFebruaryMarchAprilMayJuneJulyAugustSeptemberOctoberNovemberDecember

Saturday 26 de July de 2008
Sierra Nevada

Juliol '08. Hem passat 5 dies per Granada , dels quals 3 fent ruta i excursions per la serra. Al final han estat 9 cims assolits fent nit als refugis Postero Alto (guardat) i la Caldera (lliure). Cal destacar Cerro Pelado, Puntal de Juntillas, Veleta, Mulhacén, Cerro de los machos i Puntal de la C

Wednesday 16 de July de 2008
BTT.-de Roses a Cadaqués-Juliol´08

Sortida des deRoses, (el mes aprop de les pistes forestal, quan s'acaben les cases i ja dins del perimetre del parc natural), es pasa primer per cala Montjoi, es puja al cap Norfeu, aqui ens desviem de la cala Jóncols per l'interior del Cap de Creus fins a pujar a un collet d'on disvisem Cadaques.

Monday 14 de July de 2008
intent al Besiberri Sud

Juliol'08. Pujo des del parking de Conangles fins al refugi on paso la nit i l'endemà intento el cim on no puc arribar al coll Avellaners i haig d'abandonar(a uns 30m.del coll, a mitja canal), em trobo un terreny amb molta pendent i les pedres tan descompostes no em deixen agafar-me (no soc capaç