Avezados Avezados

2005 JanuaryFebruaryMarchAprilMayJuneJulyAugustSeptemberOctoberNovemberDecember

Thursday 30 de July de 2009
intent al Montroig i Ventolau

No sempre acompanyen les forces per assolir els objectius establerts a priori. Però com que qui no es conforme és perquè no vol jo vaig decidir "conformar-me" amb un passeig pel circ del Ventolau i els estanys de la Gallina passant la nit al refugi lliure. El descobriment de la zona va compensar

Monday 27 de July de 2009
Pica de Carlit i del Canigó

Sortida divendres al vespre, es dorm a l'accés a les Bulloses i dissabte es puja al Carlit (2.921m) amb molta gent al cim. A la tarda busquem un càmping a Vernet les Banys i diumenge pujem fins a Merialles per pujar al Canigó(2.784m) i molta més gent al cim.

Monday 13 de July de 2009
Tuca de Salvaguardia (2.738m)

Quan vaig anar al Perdiguero un muntanyenc de la zona em va recomanar de pujar al Salvaguardia així que aprofitant el bon temps que donàven per diumenge(12 juliol) m'en vaig anar cap a Senarta i l'endemà al Salvaguardia des de l'hospital de Benás pujant per peña Blanca i baixant per la pleta d

Tuesday 7 de July de 2009
BTT: Volta a Boadella

Ruta nº4 del centre BTT Alt Empordà, entretinguda i ben senyalitzada, se surt de Maçanet de Cabrenys direcció St.Llorenç de la Muga i cap a la pressa i Darnius. Total 38km. Juliol'09