Avezados Avezados
Archivo de entradas May de 2009

2005 JanuaryFebruaryMarchAprilMayJuneJulyAugustSeptemberOctoberNovemberDecember

Thursday 21 de May de 2009
Penyes Altes Moixeró (2.279m).

Ascensió feta el 21 maig 2009. Deixem el cotxe a la curva que dóna accés a Gréixer (tancat al pas de vehicles) i en 10 min. arribem a la masia. Al segon intent trobem l'inici de la canal de la serp (ens esperen 1.100m desnivell+) que no dóna gens de treba, els primers trams són durets i despr

Wednesday 13 de May de 2009
Sant Jeroni (1.236m)

Des de Collbató (407m.) prenc el camí vell fins a l'ermita de Sant Joan (1.019m) i després baixem per l'escala de Jacob a buscar el camí nou de St. Jeroni i ja no el deixem fins al punt culminant del massís (1.236m). Per baixar desfem el camí fins al camí del pont i baixem decididament fins

Sunday 3 de May de 2009
BTT.-Sant Pau Segúries-Oix (1 maig´09)

Sortida des de Sant Pau i pista direcció el coll de Sitjar, coll Arrencafels i Camp del Pla i descens fins la carretera Beget-Oix. Després de descansar al poble tornem a la carretera fins a trobar la pista direcció el coll de Carreres i l'hostal de la vall del Bac i tornada fins a Sant Pau. En