Avezados Avezados

BTT:Albanyà-Pincaró-hostal de la Muga-Bassegoda-Albanyà

ruta molt dura, aprox.50km. nº8 centres btt Alt Empordà. Maig '08

Monday 5 de May de 2008
BTT:El pi de les tres branques
Tipo de Entrada: ÁLBUM DE FOTOS | 1949 visitas

Maig '08. Ruta en btt, des del càmping Font freda, s'agafa la pista cap al pla de Campllong on es troba el Pi de les tres branques, seguint per pistes molt enfangades després d'aquestes pluges i s'arriba a la carretera que creuant-la ens durà a Capolat i Coforb, des d'aquí s'ha d'agafar un PR,

BTT: Les Gavarres

ruta per les Gavarres: des de Sta. Cristina d'Aro-Romanyà de la Selva-pujada al puig d'Arques-runes de Sant Cebrià dels Alls i platja d'Aro. uns 40km. seguint itineraris del centre btt (Baix Empordà). Abril'08 adjunto fotos visita Peratallada (poble medieval)

BTT:pujada al santuari de Cabrera (1.307m)-abril´08

itinerari nº5 de les rutes btt(Vall de Sau-Collsacabra). Sortint de l'Esquirol-pujada al santuari-baixada a Cantonigròs i visita a la Foradada. Aprox. 40km i bones vistes de la plana de Vic

la talaia del Montmell (861m)-abril´08

ascensió al cim comarcal del Baix Penedès, des de l'àrea recreativa fins al coll d'Arca i cap al cim.

Monday 24 de March de 2008
BTT: la volta al pantà de Susqueda

ruta realitzada al març'08. Sortint des de la presa de Sau, pujant al coll de l'Aulet, cap a Rupit i el salt de Sallent i baixada a la presa de Susqueda i tornada per la pista.

Monday 24 de March de 2008
BTT:pujada al Puigsacalm

realitzat al març'08. Sortida des de Vidrà, per la pista de formigó fins a Siuret i desprès fins al cim del Puigsacalm (1.515m), la baixada per la font Tornadissa i el santuari de Sant Bartomeu.

Sunday 24 de February de 2008
BTT:Aiguafreda-Pla de la calma-Collformic-El Bruc-Aiguafreda

ruta realitzada al febrer del 2008, d'uns 35km, la baixada final travessa la zona dels braus del mas Gascón i baixes per pistes fins el poble.

Sunday 24 de February de 2008
BTT: sortida des de Cànoves i ruta pel massís del Montseny

realitzada al febrer'08. Arribada des del poble al pantà de Vallfornès, d'aquí es puja ràpidament fins al castanyer gros d'en Cuc, la casa rural d'en Vives i es tornar cap a Cànoves donant la volta al pantà. aprox. 35km i desnivell considerable /- 700m.

Wednesday 23 de January de 2008
Pic de Fontargent
Tipo de Entrada: ÁLBUM DE FOTOS | 1917 visitas

La meva idea era pujar al pic Anrodat (des de la vall d'Incles), però les adversitats que m'he trobat al final m'han fet canviar d'objectiu. La neu no em permetia avançar amb comoditat (ni amb raquetes ni grampons) i l'ascencs al cim no m'inspirava gaire confiança, així que al final m'he decidi

Tuesday 25 de December de 2007
BTT:Anglès-pantà de Susqueda-Sant Martí Sacalm-Amer

ruta feta al desembre '07, d'uns 40 km.

Saturday 8 de December de 2007
Alt de Coma Pedrosa

6 i 7 Desembre 2007. 1r dia.-pujada des d'Arinsal fins al refugi i pernocta a la part lliure.2n dia.- ascens al cim i baixada per la collada del Forat dels Malhiverns fins al pla de l'Estany i novament a Arinsal. Neu continua a partir dels 2200m. aprox.poc transformada i bastant gel en el camí de

Sunday 25 de November de 2007
Pic de la Serrera

ruta de novembre'07. fent nit al ampli refugi lliure de Sorteny

Sunday 25 de November de 2007
BTT:el Sui i el Puig Drau

ruta feta al novembre'07. Sortida del poble del Montseny i pista cap al Pla de la calma, un cop aqui pujada al Sui i Puig Drau, per tornar per la mateixa pista cap al poble. aprox.40km i uns 1.000m desnivell.

Tuesday 11 de September de 2007
vignemale

l'ascensió al Vignemale. Diumenge 9 de setembre del 2007. Sortint des de la pressa d'Ousse a les 6:45h i tornat onze hores més tard. La ruta es completa amb els cims Cerbillona i Pic Central.