Avezados Avezados
Albumes de Fotos June de 2008

2005 JanuaryFebruaryMarchAprilMayJuneJulyAugustSeptemberOctoberNovemberDecember

Friday 20 de June de 2008
BTT: Volta a la serra d´Ensija

doncs això, surten 30km però amb uns desnivells de co.....,jo la vaig fer molt tranqui i vaig trigar 5 hores. Sortida des de la Creu de Fumanyà, s'agafa la pista asfaltada cap al Fumanyà (visita al mirador del forat negre) i es gira per asfalt fins al coll del Pradell (rampes del 20%). S'obren

Thursday 12 de June de 2008
BTT.-Saldes-Collell-Gresolet
Tipo de Entrada: ÁLBUM DE FOTOS | 2034 visitas

Gran ruta en btt, sortint del càmping repòs direcció a Saldes i pujada cap al mirador de Gresolet, aquí es pren la pista que voreja el Pedraforca fins el Collell, tombem a la dreta passant els colls de Bassotes i de la Bruma i descendim vertiginosament cap a Gresolet per pujar novament a Saldes

Thursday 5 de June de 2008
BTT:Pels Rasos de Peguera

Ruta bastant dura. Sortida del càmping Font freda(Espinalbet), es puja cap al santuari de Corbera i a partir d'aquí per camins amb molt fang (i gel de la calamarssa del dia anterior) s'arriba al Pla de l'estany, un indret idílic, seguint el GR en baixada-trialera per un bosc xulo s'arriba a l'an